Idziemy po zdrowie!

Każda z nas chce myć zdrowa, piękna i mieć dobrą formę. Większość myśli, że bieg po zdrowie i urodę musi być okupione wyrzeczeniami, potem, krwią i łzami. Nic z tego! Czasami wystarczy naprawdę niewiele, aby osiągnąć sukces. Oczywiście to niewiele nie może być wykonywane od wielkiego dzwona. Tutaj najważniejsza jest regularność. Co robić, żeby czuć się dobrze i mieć dobre samopoczucie. Wystarczy, że do codziennego życia wprowadzisz przynajmniej jeden lub dwa z poniższych rytuałów, a od razu zauważysz różnicę.

Po pierwsze – ćwiczenia oddechowe

Zaraz po przebudzeniu wykonaj kilka prostych ćwiczeń oddechowych. Pozwolą dotlenić cały organizm i zadziałają tonizująco. Usiądź na piętach, zrób wdech, na cztery zatrzymaj oddech, zrób wydech i na cztery zatrzymaj oddech. Powtórz 10 razy.

Po drugie – medytacja

Codziennie rano lub wieczorem co najmniej przez 5 minut medytuj. Usiądź wygodnie na podłodze, zamknij oczy i całą swoją uwagę skieruj na oddech. Obserwuj wdech i wydech, licząc w myślach. Medytacja pozwoli ci się rozluźnić i zminimalizować stres. Doskonale odpręży i zrelaksuje.

Po trzecie – masaże

Masaże mają świetny wpływ na samopoczucie. Doskonale wpływają też na ciało – ujędrniają je, wygładzają i poprawiają krążenie. Najlepiej masować ciało pod prysznicem. Pamiętaj aby masaż wykonywać zawsze od dołu ku górze.

Po czwarte – pół godziny relaksu

Każdego dnia znajdź czas na 30 minutowy relaks. Możesz w tym czasie zdrzemnąć się lub poleżeć przy ulubionej muzyce. Możesz wybrać się na spacer lub napić się ulubionej herbaty. Najważniejsze, żebyś przez te 30 minut robiła to, co naprawdę lubisz i co sprawia ci przyjemność.

Po piąte – woda z cytryną na dzień dobry

Codziennie rano wypij szklankę ciepłej wody z sokiem z cytryny. Ta mieszanka świetnie odkwasza organizm i pozwala rozruszać metabolizm.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.